måndag 4 december 2017

Tacksamhets lista

Jag är med i Eva T:s tema, och mina tacksamheter för förra veckan ser du nedan!

... mys med dotter och barnbarn
... samförstånd
... härligt 75-års kalas
... adventsljus
... björktrastar
... gula brevlådor
... god landgång
... fin avslutning på sittdansen
... styrketräning x 2
... bokat Ölandsresa
... regnställ
... Carmen, deckare av Karin Fossum
... amaryllis
... nervöst uppträdande, men det gick bra

PRO ukulelecirkel har uppvisning på biblioteket. Jag sitter till höger,

Skrivet av Karin just för dig!


3 kommentarer:

Carina sa...

Fin lista och lite nervös ska man visst vara, då blir det ett bra resultat.

Eva Trillian sa...

Fastnar för samförstånd. Slås av vilket bra ord - och vilken bra sak det är att komma fram till!
Kul med uppträdande :) i alla fall efteråt ;) när det gått bra. Och jag håller med Carina; lite nervös ska man vara!
Önskar dig god fortsättning på vår första adventsvecka!

Bosse Lidén sa...

Det är nyttigt att göra sådana listor då och då. Jag ser just nu på en amaryllis som slagit ut. En röd skönhet. Vad är sittdans, tänker jag. Jag har läst nästan alla av Karin Fossums böcker och är riktigt förtjust i hennes speciella sätt att skriva. Jag står i kö för "Carmen".
Önskar dig en fortsatt fin december