måndag 6 november 2017

Veckans tacksamhetslista

Jag är med i Eva T:s tema, som innebär en reflektion över veckan som gick. Detta är mina minnen som jag bär med mig!

... varm och mätt
... det kunde varit värre - med fötterna

... jag kan cykla istället
... cykellampor
... pilates
... tjockt brev från finaste S
... potatisgratäng
... stämningsfull Allhelgonahelg
... en arm att stödja sig på när skogsstigarna är leriga

... vörtbröd
... kamratskap
... solnedgång på långt avstånd

I lördags eftermiddag körde vi som "tokar" för att hinna ut till Öresund för att se den stora och brinnande solen gå ner.
Men tyvärr, solen var snabbare än vi. Den var borta när vi nådde fram till utsiktsplatsen vid Öresundsbron. Ni får hålla till godo med med en annan solnedgång!

Skrivet av Karin just för dig!







2 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Solnedgången i bild är fantastisk!
Fastnar, helt och fullt för raden; "en arm att stödja sig på när skogsstigarna är leriga"! Det är fint det!
Vörtbröd - snart så :) väntar till lite närmre jul.
Tack för att du delar med dig.
Kram

CS sa...

Så fint skrivet och vilken vacker bild på solnedgången du fångat!
Här har det varit livsfarligt att cykla idag då vi har glashalt.
Nu är det bara att vänta på snön som får ligga kvar så det blir ordning och reda på backen!
Ha en fin vecka och må så gott
Kram