torsdag 27 juli 2017

Lite lek....

i Photoshop. Älskar att leka med bilder i Photoshop. Förändra, förbättra. Det sista är säkert en sanning med modifikation. Vad jag gillar, gillar kanske inte du. Smaken är som baken delad.
Här är ett axplock av gårdagens lek.

Skrivet av Karin just för dig!

Ormbunke. Två bilder ovanpå varandra. En bild med färg och en utan. Sudda bort det gråa där man vill att färgen ska synas. 

Denna blomma finns inte!! Det är en helt vanlig gul fibbla, som jag har valt att göra extra orange i mitten

Lek med två ramar. Olika filter på ramarna.

Lek med ramar. Jag gjorde ett mönster i i lupinernas färg, klistrade in mönstret i ramen.







3 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Så fine bilde.
Eg lika alle, men det grønne bladet på bregnen er flott.
Eg har ikkje Photoshop, men kunne hatt glede av det trur eg.

Gunnel sa...

Jag har inte heller Photo shop, men min dotter har visat mig lite och visst kan man göra många fantastiska saker med hjälp av det programmet. Kram

Ingrid sa...

Så du roar dig!
Ha en fin fredag!
Kram, Ingrid